Problemer med dit TV?
Har du problemer med dit tv-signal?
Prøv at undersøge følgende
- Er der brud på ledningen og sidder stikkene ordentligt i både tv/radio og antennestikket i væggen?
- Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det.
- Fungerer fjernsynet korrekt?
- Hvis du har mere end et fjernsyn, så undersøg, om der er problemer på alle apparaterne.
- Hvis du har mulighed for at spørge din nabo, om der også er problemer med kabel-tv hos dem, vil det hjælpe os med at lokalisere fejlen.
Har du konstateret problemer med din TV-signal, kan du kontakte Dansk Kabel TV’s service afd. på telefon nr.: 43 32 47 00 eller skrive en mail på adr.: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Korrekt opsætning af dit tv:
Digitale tv skal først indstilles til at modtage signalet fra Kabel.
Vælg dernæst Digital modtagelse.
Opsætning fortsættes med indtastning af:
Netværks-ID: 800 for TV og 820 for boksen og 111 for "bland selv"
Frekvens: 450 Mhz eller 450000 Khz