Problemer med dit TV?

forsidebillede problemHar du problemer med dit tv-signal?

Prøv at undersøge følgende 

  • Er der brud på ledningen og sidder stikkene ordentligt i både tv/radio og antennestikket i væggen? 
  • Prøv evt. at skifte kablet, hvis du har mulighed for det. 
  • Fungerer fjernsynet korrekt? 
  • Hvis du har mere end et fjernsyn, så undersøg, om der er problemer på alle apparaterne. 
  • Hvis du har mulighed for at spørge din nabo, om der også er problemer med kabel-tv hos dem, vil det hjælpe os med at lokalisere fejlen.

Har du konstateret problemer med din TV-signal, kan du kontakte Dansk Kabel TV’s service afd. på telefon nr.: 43 32 47 00 eller skrive en mail på adr.:  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Service Telefon

Support og fejlmeldinger

  • Fejl på TV - Tlf.: 4332 4700
  • Internet - Tlf.: 7070 4040
  • YouSee Boks - Tlf.: 7070 4070
  • Bland selv - Tlf: 7070 4070
Korrekt mailopsætning

Ugående server:
asmtp.foreningsmail.dk 
Port: 587 med TLS kryptering

Indgående server:
pop3.foreningsmail.dk 
Port: 995 med SSL kryptering

Opsætning af TV
Frekvens : 450000 Khz
NetværksID : Ny NetID
Identifikation : 64 QAM
Symbol Rate : 6875
 
Hjælp til opsætning af
Få driftinfo fra

Fejlmeld til  
Dansk Kabel TV.

Se drift info på din adresse
YouSee.

YouSee driftsinformation
e-mail og sms

Få foreningen på din mobil (Søg på TUKNET)
Digitale nyheder til dit TV

Klik på din tv-pakke og få det fulde overblik over al den nye underholdning, du får

 Grundpakken Grundpakke med tv-boks
Mellempakke Mellempakke med tv-boks
Fuldpakke Fuldpakke med tv-boks