Fejl på TV:
Medlemmet kan kontakte Dansk Kabel TV’s service afd. på telefon nr.: 43 32 47 00 eller skrive en mail på adr.:Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Her prøver service afdelingen at hjælpe medlemmet og lykkes det ikke, så bliver der lavet en fejlmelding og medlemmet vil herefter blive kontaktet af en tekniker for aftale om dato for service besøget.
Fejl på både Internet og TV:
Medlemmet kan kontakte Dansk Kabel TV’s service afd. telefon nr.: 43 32 47 00 eller via anden computer skrive en mail på adr.: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Her prøver vi at hjælpe medlemmet og lykkes det ikke, så bliver der lavet en fejlmelding og medlemmet vil herefter blive kontaktet af en tekniker for aftale om dato for service besøget.
Fejl/problemer med YOUSEE HD boks:
Her prøver YOUSEE at hjælpe medlemmet og lykkes dette ikke, så laver YOUSEE en fejlmelding til Dansk Kabel TV’s service afd. Medlemmet vil herefter blive kontaktet af en tekniker for aftale om dato for service besøget.
Fejl på Internet:
Kunde skal kontakt internet support på telefon nr.: 70 70 40 40
Her prøver support i første omgang at hjælpe medlemmet pr. tlf. og lykkes det mod forventning ikke, så laver support en fejlmelding til service afd. Medlemmet bliver herefter kontaktet af en tekniker for aftale om dato for service besøget.